Szanowni Państwo,
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety w celu przygotowania Strategii Rozwoju Gminy na lata 2022-2032. Bardzo prosimy Państwa o zastanowienie się i odpowiedzenie na poniższe pytania. Wyniki ankietyzacji będą wykorzystane w procesie formułowania celów rozwoju i wyboru obszarów priorytetowych.
Zależy nam, aby mieszkańcy skorzystali z szansy i okazji wypowiedzenia się w tak ważnych zagadnieniach, jakimi są kierunki rozwoju i przedsięwzięcia realizowane na terenie Gminy, służące całemu społeczeństwu. Chcielibyśmy, aby dokumenty planistyczne, tj.: Strategia Rozwoju Gminy były naszym wspólnym dziełem, w którym każdy mieszkaniec ma swój udział i w którym odnajduje swoje potrzeby, a założone cele systematycznie i skutecznie realizowane w perspektywie najbliższych lat.
Wypełnioną ankietę prosimy składać w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 5 lipca br.
INFORMACJA
dotycząca odczytów wodomierzy
Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie informuje, że na koniec bieżącego okresu obrachunkowego tj. na dzień 30 czerwca 2021 r. dokonywane będą odczyty wodomierzy przez upoważnionych pracowników naszego Zakładu – z zachowaniem wymaganych środków ostrożności.
Jednocześnie informujemy, że każdy Odbiorca może dokonać indywidualnego zgłoszenia wskazania wodomierza, w następujący sposób:
1. drogą telefoniczną pracownikom dokonującym odczytów
- Ostrów, Kozodrza, Borek Mały tel. 607 087 601
- Skrzyszów tel. 695 599 610
- Ocieka, Wola Ociecka, Blizna tel. 695 021 500
- Kamionka, Zdżary tel. 695 021 600
2. drogą telefoniczną lub mailową bezpośrednio do biura ZUK Ostrów
tel. 17 22 35 810, tel/fax 17 22 35 809 lub tel. 607 065 701
e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostrów, 15.06.2021 r.
Kierownik Zakładu Usług Komunalnych
w Ostrowie
Marek Gubernat
OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 1/2019
w miejscowościach: Ostrów, Kozodrza, Kamionka i Skrzyszów w gminie Ostrów
- w części dotyczącej obszaru położonego w Skrzyszowie
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 9 i pkt 11, art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) oraz uchwały Nr XIII/116/19 Rady Gminy Ostrów z dnia 28 października 2019 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 1/2019 w miejscowościach: Ostrów, Kozodrza, Kamionka i Skrzyszów w gminie Ostrów - w części dotyczącej obszaru położonego w Skrzyszowie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 17.06.2021 r. do 7.07.2021 r. w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów, adres: 39-103 Ostrów 225, pokój nr 15, w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Ostrów w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.ostrow.biuletyn.net
Wyjaśnienia do ww. projektu planu miejscowego można również uzyskać telefonicznie pod numerem (17) 74 49 321.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 7.07.2021 r. w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów w sali narad, o godz. 1600.
Zgodnie z art. 18 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Jednocześnie informuję, że w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, można składać uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać w formie papierowej do Wójta Gminy Ostrów, na adres: 39-103 Ostrów 225 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Ostrów na platformie ePUAP, z podaniem z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.07.2021 r. Złożenie uwagi w formie pisemnej możliwe jest również podczas dyskusji publicznej.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Ostrów.
Wójt Gminy Ostrów
Grzegorz Ożóg
Materiały do obwieszczenia - pobierz
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku
z procedurą planistyczną sporządzania planu miejscowego.
1.Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ostrów, 39-103 Ostrów 225; Kontakt z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w szczególności art. 17.
3. Zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt niniejsze materiały są przechowywane
25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
4. Odbiorcami danych osobowych są - Wójt Gminy Ostrów i podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych z administratorem.
5. Składającemu przysługuje, na zasadach przewidzianych w RODO, prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania; żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika to z przepisu prawa; odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpoznania.
7. W przypadku żądania informacji o źródle danych, prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ww. ustawy.
Rzeszów, 2021-05-31
PODKARPACKI
URZĄD WOJEWÓDZKI
W RZESZOWIE
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
ŚR-IV.6333.17.2021
Panie / Panowie
Prezydenci Miast,
Burmistrzowie Miast,
Miast i Gmin,
Wójtowie Gmin
z województwa podkarpackiego
Uprzejmie Państwa informuję, że Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, działając na podstawie § 13zh ust. 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (Dz. U. poz. 187 z późn. zm.) w dniu 28 maja br. ogłosił, że od dnia 7 do 30 czerwca br. producenci rolni, w których gospodarstwach rolnych powstały szkody w uprawach rolnych spowodowane wystąpieniem w 2020 r. suszy, gradu, deszczu nawalnego, ujemnych skutków przezimowania, przymrozków wiosennych, powodzi, huraganu, pioruna, obsunięcia się ziemi lub lawiny w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich i wynoszą powyżej 30% średniej rocznej produkcji rolnej mogą składać wnioski o pomoc do ARiMR.
Wnioski należy złożyć do kierownika biura powiatowego ARiMR właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę producenta rolnego. Do wniosku o udzielenie pomocy należy dołączyć m.in. kopię protokołu oszacowania szkód.
Formularz wniosku o udzielenie pomocy będzie dostępny na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl).
Stosownie do powyższego proszę o rozpropagowanie powyższej informacji wśród producentów rolnych, którzy zostali poszkodowani na skutek wystąpienia w roku ubiegłym ww. klęsk.
Dyrektor Wydziału
Środowiska i Rolnictwa
(-)
Piotr Najda
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)