Jak zgłaszać problem, albo awarię komputera?

Przede wszystkim podając jak najwięcej szczegółów. Zanim zgłosisz problem należy zastanowić się, jakie dokładnie są jego objawy, od kiedy je obserwujesz, czy występowały wcześniej, a jeśli tak to jak często. Zanim zadzwonisz i zgłosisz awarię:

 
  • uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nie ustąpił;
  • sprawdź czy jest połączenie z punktem dostępowym;
  • przeskanuj komputer programem antywirusowym;
  • sprawdź stan urządzenia (czy antena nie przestawiła się, kable są właściwie podłączone, komputer nie jest uszkodzony mechanicznie);
Sposób zgłaszania awarii:   W dni robocze od godz. 800 do godz. 1500
 
W przypadku konieczności przesyłania komputera do serwisu należy wysłać tylko i wyłącznie niedziałający sprzęt w przypadku awarii komputera należy wysłać sam komputer, (nie należy wysyłać klawiatury, myszki, monitora).
 

 

Powiat ropczycko-sędziszowskiPodkarpackie - przestrzeń otwartaUrząd pracy w Ropczycach

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - KRUS RopczyceLasovia - lokalna grupa działania ARiMR - Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Ropczycach ePUAP system e-administracji do realizowania usług publicznych

Copyright © Urząd Gminy Ostrów
Realizacja StudioPixel.eu