Ostrów, dnia 12.05.2017 r.
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający
GMINA OSTRÓW 39-103 OSTRÓW 225
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Ostrów w roku 2017.
III. Warunki realizacji zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, usuwaniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów w zakresie:
1. odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne z wydzielonymi kwaterami na odpady niebezpieczne zawierające azbest w Kozodrzy. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru załadunku transportu i unieszkodliwienia została określona wagowa przez Zamawiającego na około 22,275 Mg.
2. demontaż wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych ich załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne z wydzielonymi kwaterami na odpady niebezpieczne zawierające azbest w Kozodrzy.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu, załadunku transportu i unieszkodliwienia została określona wagowa przez Zamawiającego na około 10,84 Mg.
Ilość odpadów w pkt. 1 i 2 może ulec zmianie gdyż zakres robót został dokonany na podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć wyroby zawierające azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o pomiar szacunkowy.
Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego dwa wykazy.
nieruchomości, tj :
- nieruchomości na których będzie dokonywany odbiór wyrobów zawierających azbest
- nieruchomości na których będzie dokonywany demontaż wyrobów zawierających azbest
przy czym Zamawiający zastrzega, że w takcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie.
Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów
Zawierających azbest z właścicielem nieruchomości ,u którego mają być wykonywane prace.
Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości jednak nie dłuższy do dnia 13.10.2017 r.
Informacje o ustalonym terminie wykonawca przekaże zamawiającemu w formie harmonogramu.
Po każdym dokonanym demontażu lub/i odbiorze azbestu wraz z ich unieszkodliwieniem, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów ( wagowo), a Właścicielowi posesji wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem azbestu zostały wykonane prawidłowo z zachowaniem przepisów technicznych i sanitarnych a teren został prawidłowo oczyszczony z wyrobów zawierających azbest.
Zadanie będzie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
IV. Termin wykonania zamówienia
12.06.2017 – 13.10.2017 r.
V. Wymagania od Wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
VI. Wykaz wymaganych dokumentów
1. Druk oferty (np. wraz z kosztorysem ofertowym)
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Stosowne zezwolenia (kopie) dokumentów na prowadzenie działalności związanej z wyrobami zawierającymi azbest
VII. Opis kryteriów oceny oferty
Przykładowo: Cena za przedmiot zamówienia – 100 %
Kryterium procentowe zostanie zmienione na punkty według następującego wzoru:
Cena najniższa
Cena =―――――――― x 100 pkt
Cena badana
Inne kryteria:
……………………………….
……………………………….
VIII. Termin składania ofert
do dnia 25.05.2017r.
na adres lub w siedzibie Zamawiającego (budynek UG Ostrów, sekretariat ).
Zlecenie prac i realizacja umowy będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest uzależnione od pozyskania środków, tj. dofinansowania zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów, przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowisk i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.