Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Mielcu, zaprasza na bezpłatne webinarium „Dofinansowania na kursy i szkolenia z Funduszy Europejskich”. Webinarium odbędzie się 9 stycznia 2024 r., od godziny 10:00 do 11:00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Rejestracja na webinarium odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: https://webinarypifepodkarpackie.clickmeeting.com/dofinansowania-na-kursy-i-szkolenia/register
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku nie otrzymania wiadomości z potwierdzeniem rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 798 771 414 lub 798 771 650.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach min. 3 dni przed spotkaniem. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy, oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium skierowane jest do osób powyżej 18 roku życia, które są zainteresowane z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podniesieniem swoich kompetencji.
Wsparcie obejmuje powiaty : dębicki, ropczycko-sędziszowski, mielecki, kolbuszowski, tarnobrzeski, stalowowolski, niżański.
Program webinarium:
1. Przywitanie uczestników, omówienie spraw organizacyjnych.
2. Przedstawienie oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w Województwie Podkarpackim.
3. Działania FEPK.07.14 Wsparcie osób dorosłych w zdobywaniu i uzupełnianiu kwalifikacji i kompetencji skierowane jest do osób, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje i nie prowadzą działalności gospodarczej. Szczegółowe omówienie:
- Cel projektu,
- Grupa docelowa,
- Formy wsparcia,
- Proces aplikowania o dofinansowanie
- Nabór wniosków,
- Formularz rekrutacyjny
Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Mielcu
ul. Kościuszki 7, 39-300 Mielec
tel.: 798 771 414, 798 771 650
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostrów, dnia 27 grudnia 2023r.
INFORMACJA
Informuję, że z przyczyn technicznych obrady LIX sesji Rady Gminy w Ostrowie w dniu 29 grudnia 2023r, zostają przeniesione do sali narad Urzędu Gminy w Ostrowie.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Rafał Nędza
Ostrów, dnia 21 grudnia 2023r.
INFORMACJA
Informuję, że na podstawie art. 20 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /j.t. Dz. U. 2023r. poz. 40 ze zm. /, zwołuję na dzień 29 grudnia 2023r. na godzinę 1400 posiedzenie Rady Gminy w Ostrowie – sesja LIX. Sesja odbędzie się w sali widowiskowej Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Ostrów w Kamionce.
Poniżej przedstawiam proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie obecności.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o działalności Urzędu Gminy w okresie międzysesyjnym.
- Dyskusja.
- Nadanie tytułu „Zasłużony dla Gminy Ostrów”.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych.
- Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy położonej w Kozodrzy i odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.
- Podjęcie uchwały w sprawie Przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz ochrony Ofiar Przemocy Domowej na lata 2024 – 2030.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie gminy na 2023 rok.
- Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Sprawy bieżące.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Rafał Nędza